Onsdag idag va?? Femte gången

Onsdag idag...
Är något i kroppen som känns fel, vet inte om jag börjar bli sjuk eller vad det är.. Ofattbart trött känner mig konstig i kroppen, ja jag vet inte vad det är.. Har fan inte tid att bli eller vara sjuk nu... Sjukt mycket att göra just nu på jobb..
Varit en helt okej dag på jobbet även om det känts som om någon slog mig med ett baseballträ i huvudet...
Nåja idag slutade jag lite tidigare efter två dagar av att arbeta länge.. Så jag slutade kl 15 idag.. Stack iväg och hämtade Mathias när han kom hem från sin "lägerskola" hehe... Körde honom hem till sin mamma för han skulle hämta något, och sedan stack vi upp i stan och jag gick in på Shock.. Tyvärr så blev det varken jeans eller några andra byxor idag... Får se om jag tycker jag har råd med det.. Men köpte bälte i alla fall och kedja.. Alltid något... Efter det så stack vi och käka på Stippes, där vi mötte upp med Christofer, Emma och Livia... Så en liten familjesammankomst hade vi ju allt där... Så det var jättetrevligt hehe..

Sedan stack Mathias och jag hem till mig och här sitter vi nu... Ska snart titta på fotboll, Malmö mot Rövva... Ja alltså Häcken... Och om jag brukar ha mycket PMS annars inför match är det inget mot vad jag känner idag... Som sagt... Fotboll är inte ett spel på liv och död, det är betydligt allvarligare än så...

Har inte så mycket mer att skriva, allra helst inte om fotbollen, för just nu får jag ont i magen av att bara tänka på det... Känns inte alls bra..
Så jag avslutar nog blogginlägget här och nu...

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0