Noll koll haha...

Strax innan klockan 22 på lördagskvällen larmades SOS Alarm om en brand på Lorensborgsskolan.


Går jag ut på min balkong så ser jag den skolan.. Med andra ord jag har missat räddningstjänstens besök, precis som jag missade Polisens besök när de var på andra sidan gatan.. Snacka om noll koll hmmm hehe...

Spårlämningar
Skrivet av: blackmisery

:) Man kan inte ha koll på allt! Du hade ju ändå försökt ha koll på ett par byxer i går ju, imponerande tycker ja! Sen att man kan misse en del saker runtomkring, så e det ju ibland :)

Ha en toppen sönda! kram om

2010-10-31 @ 08:14:37
Här hittas jag: http://blackmisery.bloggspace.se

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0