Nä man skulle kanske

Nu är det nog dags att gå och lägga sig..
Trött som en gnu är jag ju med..
Har kanske inte varit en toppenkväll
men några ljuspunkter har väl funnits
Men önskar den hade varit bättre
Men å andra sidan så gäller det
bara att man inte tänker för
mycket på bilden här nere ju

och det tänker jag ju absolut inte
göra ju, det mår själen alldeles för
bra för, bara kroppen som saknar
lite skön närhet bara.. Nåja slutgnällt
och Hjärtas värme till alla er
som är värda det, hoppas ni
vet vem ni är själv..

Spårlämningar
Skrivet av: Anonym

Det är inte alltid lätt på jobbet. Kärleken kanske kommer på räls.



(Fd pride4everyone)numera Asus

2010-10-05 @ 22:46:34
Skrivet av: Anonym

Tack för dina svar, att du tog dig tid att lyssna o en bra vän är du oxå. Du vet vad jag menar.



Kram o tack en än gång. / Asus

2010-10-06 @ 01:16:35
Skrivet av: avdashkova

till dig också=) du är så värd det!!!!

2010-10-07 @ 22:35:58
Här hittas jag: http://avdashkova.bloggspace.se/

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0