Love and Hate, two sides of the same coin

Vet inte varför jag valde den överskriften egentligen..
Det jag vet är att jag har så mycket som bubblar inom mig, både negativt och positivt men vet inte hur jag ska få ut det, hur jag ska kunna få ventilera det på ett bra sätt.. (nej det gäller inte fotbollen).. Men har så mycket varma känslor som vill ut, varma tankar som vill fram, men även skulle vilja ställa mig framför vissa människor och skrika "Är du totalt pantad", men även andra mörka saker som ibland knackar på dörren.. Valet är svårt om man ska låta de två olika dörrarna vara öppna eller om man ska låsa de dörrarna extra..  Det finns ju positivt och negativt med båda sakerna.. Öppnar man en dörr får man fram allt till ytan både när det gäller positiva tankar som negativa. Men samtidigt så öppnar man sig för sårbarhet och det har jag blivit tillräckligt i livet... Vill inte bli sårad och knivstucken fler gånger... Men då är det bara att stänga dörren och låsa?? Nä, jag har i så många år innan bara samlat på mig och stoppat undan, både varma känslor och mörka känslor, vilket gjorde att jag gick in i väggen.. Hmm fan vad jag yrar egentligen, och vet inte om det var någon överhuvudtaget som fick fram något vettigt av detta inlägg?? En sak vet jag i alla fall, och det är jag ganska säker på, och det är att jag skulle kunna tänka mig ett sådant armband som det som ni ser här ovan.. Så kan man ju bara snurra fram Love de dagar det är det dominanta och Hate när det är det dominanta.. Väldigt smart..
Nä det var allt i mitt yra inlägg...
With Love and Hell Fire...

Spårlämningar
Skrivet av: djustd

Kikar in...Ha en fin dag, kram! =)

2010-10-19 @ 10:01:13
Här hittas jag: http://djustd.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Snygga armband! Ut m aggressionerna, annars äter dt upp dig. Lycka till hur du än gör. Kram Asus

2010-10-19 @ 19:28:32
Skrivet av: avdashkova

det behöve rinte alltid vara vettigt det man skriver! det är intressant att följa dina tankegångar!!

2010-10-19 @ 19:29:13
Här hittas jag: http://avdashkova.bloggspace.se/
Skrivet av: Pelle Plutt

Inga konstiga tankar.....sådan dyker upp allt som ofta hos mig oxå!

Ha det bäst!

2010-10-21 @ 22:18:29

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0