Lördagen som blev en söndag II

Lördagen är slut och har stilla gått över till söndag och det är snart dags för en liten tur in till loppelådan..
Det mesta har varit bra idag och haft många sköna samtal, även om längtan ökar och jag vill vara i en annan soffa.. Men annars får jag väl säga att kvällen mest bestått av VOLBEAT, mycket VOLBEAT väldigt mycket VOLBEAT.. Ja jag erkänner jag är väldigt insnöad på dem just nu.. Men fan inte så konstigt med tanke på hur bra de är, och så många bra låtar det finns att lyssna på...
En av mina favvo låtar kom jag på idag var en cover från Social Distortion, men gör den ju inte mindre bra för det ju haha..
Klippte ihop denna bilden här innan ikväll... Skulle nog kunna tänka mig att tatuera den någon gång.. Antingen på bröstet eller på baksidan av armen... Nåja det lär ju dröja så jag har gott om tid att fundera ut var den ska sitta haha.. Men suget efter att bli gaddad är så otroligt stort just nu... Längtar så mycket att få mer färg i huden...
En annan dröm är att på något sätt få gjort en tatuering som binder ihop tatueringarna jag har på högerarmen och få en snygg fullsleave istället... Nåja dream on än så länge..

Nä nu blir det inte mer skrivit idag ska bara avsluta med att säga att ibland säger man saker eller skriver saker som missförstås och den andra blir ledsen även om det absolut inte var menat så, men då erkänner jag gärna att jag gjort fel, även om det inte var meningen, så därför innan jag slutar vill jag skriva ett stort
Ja det var nog allt.. Nu är det verkligen dags att kasta sig in i sängen och få sova lite.. I eftermiddags blev jag väckt av en väldigt trevlig och söt tjej i telefon, kan man hoppas på det imorgon bitti också??? Ja man kan ju alltid hoppas hehe... Och har jag tur så drömmer jag om henne även i natt haha.. Menar sådana drömmar kan man ju inte tycka illa om och neka till.. So just bring them on...

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0