Lördagen so far... p.IV

Det blev ju en liten sovmorgon imorse hehe.. Men det gjorde ju också att jag fick vakna på det bästa sätt som finns, eller ja näst bästa sättet då.. Någon ringde och väckte mig hehe, någon som verkade tycka att det dröjt för länge innan jag hörde av mig. Även om hon kanske tyckte det blev en lite väl lång sovmorgon haha, fast berodde nog mest på avundsjuka haha..

Om detta var det näst bästa sättet att vakna, vilket är då det bästa?? Tja det skulle väl vara att vakna bredvid istället, eller att bli väckt live av henne hehe..

Nåja upp kom jag i alla fall och vi fick pratat en stund, men det var någon som pockade på uppmärksamhet på hennes sida för att gå och panta burkar haha..

Nå vad har hänt sedan dess då?? Nja inte mycket, jag var ute en liten runda och rörde på benen... Solen skiner och det är ju härligt men man märker helt klart att det är höst och lite kallt men å andra sidan får jag ju chansen att använda min nya beannie haha... Men ändå skönt att komma ut lite.. Lite sällskap på promenaden hade ju gjort det ännu trevligare..

Har börjat fundera lite på mat idag, men just nu är jag inte speciellt sugen på mat, så jag får väl se om det blir någon mat, men om det blir någon mat, så blir det väl antingen:
  • Kycklingfilé med ris och currysås
  • Gryta/Kallops med ris/potatis och rödbetor
Men jag har inte riktigt bestämt mig än, och inte bestämt mig för om jag ska äta något idag... Men kanske beror på att jag inte är så hungrig just nu..
Just nu är jag nog mest sugen på lite kaffe, men inget hemma, och Christofer tog ju med sig (sin) kaffekokare när han flyttade ut hehe... Så ja.. Antingen får jag lida eller så får jag promenera till något fik, eller så får jag gå ner till Hassans Pizzeria och dricka automatkaffe för 10 kr haha.. Nåja..

Svammel?? Ja jag trodde ni var vana vid det här laget ju.. haha..

Men har väl inte mycket mer att skriva just nu så det är väl lika bra att avsluta det...

Kan ju bara nämna innan jag slutar att jag tycker så synd om min arbetskamrat A som fortfarande har problem med sin rygg och knappt kan förflytta sig.. Krya på dig tankar skickas i massor.. det vet du..

Fick ett litet SMS ifrån en annan kollega (P) som skrev följande:

EXTRA!! EXTRA!!
Japanerna har lyckats igen!
De har konstruerat en kamera
med så snabb slutare att
man lyckats fotografera en
kvinna med munnen stängd!

Tolka det hur ni vill i alla fall hehe... Nu avslutar jag i alla fall för denna gång

Spårlämningar
Skrivet av: avdashkova

men gud va fint att någon väcker dig så=)

men du, hoppas hon inte blir svartsjuk när jag skriver till dig=)

2010-10-09 @ 22:24:14
Här hittas jag: http://avdashkova.bloggspace.se/
Skrivet av: Glamorous

Köp en kaffebryggare det kostar inte mycke pengar hihi och börja koka kaffe till dig själv hemma,..=) då slipper du springa köpa kaffe för 10 kr.!

2010-10-09 @ 23:49:12
Här hittas jag: http://glamorous.doggyblogg.se

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0