Lördagen so far... p.III

Vaken är jag, och fan det gjorde jag redan runt 8.. Försökte få min kropp och hjärna att inse att det faktiskt var lördag, men gick fan inte... Fick i efterhand rådet av en mycket klok kvinna att jag skulle tänkt att det var måndag så hade det fungerat bättre haha... Ja att jag inte tänkte på det..

Nåja ska inte klaga jag har ju hunnit sova middag haha... Fast jag inte ätit middag än haha... Det är nästa stora steg idag att ta mig ut för att hitta något att äta haha... Lät lite som om jag skulle ut på jakt haha... Fast riktigt så farligt är det väl inte.. Men jag måste ju i alla fall ta mig till ICA och hitta något att käka haha... Inte det lättaste när man inte vet vad man skulle vilja ha till middag idag heller haha.. Vill ha något lätt, gott, snabblagat haha... Nåja vad skulle det kunna vara då..

Har jag gjort något annat idag? Nja kunde ju varit på stan, men Mathias var ju så attans nedrig (haha) att han åkte ut och shoppade utan sin pappa haha...
Har pratat lite i telefon och det är ju alltid upplyftande om det är med rätt person och hmm ja det var det ju... Någon som får mig att må bra och ger mig skratt, värme och ett leende på läpparna.. Me like haha... Mer säger jag inte om det.. Inte just nu i alla fall hehe

Lite huvudvärk eller ja nackvärk som är lite jobbig idag.. Vädret är grått, kallt och det blåser (som vanligt i Malmö)
Höstfan är här... Var ute innan och tog dagens första bloss.. Hmm vet inte om jag höll på att svimma eller det var världens nickokick.. Kändes obehagligt men samtidigt rätt skönt haha.. Men kunde inte få av mig jackan fort nog för att kasta mig på soffan och låta det snurra färdigt hehe

Nä det var väl allt så här långt idag...
Var fan är fjärrkontrollen? För just nu är det Cecilia Bartoli som sjunger veckans konsert med virtuost vackra svindlande svåra arior.. Hmm inte my cup of tea...


Spårlämningar
Skrivet av: Mathias

Haha, jag var faktiskt på "shopping-date" ;D

2010-10-03 @ 02:17:11
Här hittas jag: http://enstundmeedtias.blogg.se/

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0