Lördagen har börjat...

Sov väl något mellanting idag typ och vaknade 12.14.. Vaknade då av ett MMS med en bild av fasaden till GeKås i Ullared haha...  Det var A som var iväg och skulle (jul-)handla haha... Hon som alltid varit en sådan stor motståndare till det hehe...

Har sovit gott i natt faktiskt även om det var som så att jag somnade på soffan... Var lite kallt i morse vid 6-tiden men tur väl så låg jag på ett täcke så det var ju varmt och skönt när man tog det på sig och med lätthet somnade om igen hehe..

Ätit frukost har jag också lyckats med, det blev någon rostad macka med kaviar och drack lite Vaniljyoghurt päron till det.. Inte alls så dumt... Frukost på helgen är inte jättevanligt här hemma hehe...

Funderar på om jag skulle väcka Mathias och höra om Mobilia skulle vara något alternativ hehe.. Fast det brukar vara svårt att få liv i honom hehe..

Skulle ju kunna bege mig dit själv men det är ju inte lika kul det ju hehe.. Sällskapet är ju halva nöjet (minst)..

Fick just SMS från A som berättar att hon nu sett hela Ullared utan att ens ha kommit in i butiken än haha och att stå i skitkön med hennes egna ord suger fet balle haha.. Stackars henne haha....

Nåja får väl hoppas att kön är så pass kort så hon hinner tillbaka till jobb på måndag hehe..

Whisky igår?? Jo det blev två shots i alla fall.. Alltid något....

Nä nu har jag nog inte mer just nu...

Och till alla nära kära och goa vänner säger jag




Spårlämningar
Skrivet av: blackmisery

Gapskrattar!!! Western style! Det måste nog ja pröva i kväll :)

Men stacker din arbetskömpis, va fisiken har hon gett sej in på!? Jag hoppas med dej, att hon hinner hem innan måndag! :)

Hoppas du får väck på M å handla lugnt!

Hoppas ni får en fin lördag kram om

2010-10-30 @ 13:54:20
Här hittas jag: http://blackmisery.bloggspace.se
Skrivet av: Anonym

Du har en rolig vän A.... Kan inte låta bli o skratta när jag läser texten om henne....Ja, man kan ju alltid hoppas att hon hinner tillbaka till jobbet...köerna är ju långa,hahahaha...Kram Asus

2010-10-30 @ 14:02:57
Skrivet av: "A"

Haha.. Jodå, jag hann tillbaks i tid.

Vilken upplevelse!

Köhelvete in och köhelvete ut!

Nästan så man får göra om det, en annan dag :p

2010-11-02 @ 22:44:17

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0