I saw you at sunday at Barbara Hotel...

Hmm.. Har jag något att skriva egentligen??

Nä egentligen har jag ju inte det... Men då är ju frågan varför jag skriver i alla fall?? Jo för att det kliar i fingrarna att skriva.. Men å andra sidan är det kanske meningslöst för jag kommer ju inte att skriva om det som finns i skallen just nu..
Varför detta? Tja för respekt egentligen, även om kanske den respekten inte är förtjänad.. Men å andra sidan så vet jag inte allt bakomliggande och jag har inte fått någon respekt tillbaka, men jag väljer ändå att ge den respekten.. Korkat? Mycket möjligt.. Men ja så får det bli.. Även om det känns att det finns mycket som skulle vilja strömma ut från min hjärna via mina fingrar..

Fått reda på en gång att man ska inte säga något om man inte har all fakta, men å andra sidan så om man inte får all fakta får man ju utgå ifrån det man vet eller tror sig veta och låta det vara sanningen fram tills man är överbevisad av något annat.. Det är i alla fall min filosofi..

Jag tycker i alla fall inte att jag fått den respekt som jag förtjänade, och jag har alltid bara velat visa och ge ut min värme och all kärlek som finns inom mig till rätt personer.. Men är kanske story of my life att alltid välja fel personer, precis som vissa tjejer alltid faller för the bad guy är jag kanske den som av någon anledning alltid faller för the bad girl? För det känns som om jag alltid (eller ja nästan) faller för den som inte är bra för mig eller så faller jag för någon som är upptagen. Och inget av det kan ju någonsin sluta bra...

Nåja, alla har ju inte varit så, det vet ju jag också, men många tyvärr.. Nåja någon dag ska jag väl falla för one of the good ones jag också och då har jag så mycket att ge och som jag hoppas att få ge då..
Fast nu har jag ju svamlat på ganska bra här och det blev ett litet inlägg i alla fall...

Överskriften?? Tja den tog jag ju mest för att den hade ordet söndag i sig, och bilden hör egentligen ihop med överskriften, givetvis båda från Volbeat..

Nu ska jag lägga mig lite åt vänster och titta på TV lite... Maten är äten och det blev som sagt tidigare köttgryta med kryddat ris.. Riktigt gott även om jag inte var superhungrig precis men lite mat fick det bli i alla fall...

Ska jag fortsätta skriva?? Nä tror jag att jag ska avsluta mitt lilla inlägg här och nu.. Kanske kommer jag tillbaka lite senare.. 

Om jag känner mig jättedeppig eller så?? Nope

Spårlämningar
Skrivet av: blackmisery

Go möra! Hehe, nej, du får nog ta den "ensamma mamman" som jag rekomendera dej i min blogg i går, hon Emma från Malmö :)

Höppes du har en fin dag på jobb å att din kolega inte e fast i kön på Ullared fortfarande :)

kram om

2010-11-01 @ 09:24:16
Här hittas jag: http://blackmisery.bloggspace.se
Skrivet av: avdashkova

så är det nog. att man ofta faller för personer som är fel för en..

2010-11-03 @ 17:04:05
Här hittas jag: http://avdashkova.bloggspace.se/

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0