Here we go again..

Foto: Håkan Röjder

Jaha då har dagens (första?) skjutning kommit.. Denna gång en liten bit ifrån köpcentrat Mobilia, och det är ännu en gång inte så långt ifrån mig..
Har lite tankar om skjutningen och hur fortsättningen kan bli, men vet inte om jag ska dra det här, om en tänkbar fortsatt utveckling av det hela... Men gillar inte det som händer nu och inte den tänkbara utvecklingen heller..

Förresten glömde nog en skjutning igår.. Nämnde ju den som var på Kroksbäck där det sköts genom ett fönster och två kvinnor blev träffade.. Det hade varit en tidigare på kvällen också i Fosie där en kille på moped anmälde att han blivit beskjuten..

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0