Godmorgon onsdag

God morgon onsdag... Vaknar till en morgon med ännu två personer skjutna under natten.,,
Trött är jag och kl är 06.25 och jag måste börja skynda mig lite nu för att komma iväg till jobbet..
Hörs kanske senare.. Inget topphumör just nu i alla fall men som sagt klockan är inte så mycket..

Spårlämningar
Skrivet av: blackmisery

Go morron! Usch, jag läste precis om detta i aftonbladet, fast där stog det tre, fast det kanske va med han i ditt tidigare inlägg åxå, bedrövligt tycker ja att det e!

Säger igen, va rädd om er där nere!

Ha en fin dag i dag kram om

2010-10-20 @ 08:55:43
Här hittas jag: http://blackmisery.bloggspace.se

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0