Glädjens källa kan ledsamheten fälla..

Haha.. Visst var det poetiskt skrivit? Tycker det själv i alla fall hehe..

Precis suttit i telefon och pratat med någon väldigt speciell en bra stund.. Ja det är fortfarande hemligt hehe.. Men ännu ett samtal som fått mig på bra humör.. Det enda jag kan säga om samtalet är att jag är hemskt ledsen kära du att min berättelse gav dig ont i magen när du skrattade hehe.. Inte min mening ju hehe

Synd batteriet på mobilen var på väg att dö, men vi får väl se om det hinns med mer samtal idag, men å andra sidan så skulle jag aldrig bli sur eller arg om jag skulle bli väckt av ett samtal ifrån denna speciella tjej hehe... Tycker ju om henne.. ;)

Nä det var väl allt för närvarande


Spårlämningar
Skrivet av: avdashkova

=) va gulligt!

2010-10-09 @ 06:50:09
Här hittas jag: http://avdashkova.bloggspace.se/

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0