Fredag, fredag, det är fredag idag

Då var det fredag och jag ligger äntligen i soffan min haha...
Varit en lång dags färd emot fredagens intågande på riktigt, ja alltså att man slutade jobbet haha... Förmiddag idag var att hämta en lånebil till jobbet och sedan byggarna... Eftermiddag stod jag på en mässa och ja vad ska jag säga, det var väl inte det mest givande precis.. Tur jag hade en arbetskamrat med så man hade någon att prata med och det var ju gratis grillad korv också haha..

När jag kom tillbaka till jobbet så var det som så att min kollega AK berättade han varit inne hos byggarna för att visa det för dem som ska dra nätverket, då får han reda på att elektrikern satt upp lite elkontakter... Hade han fått någon ritning ifrån mig var och hur många? Fått någon information var de ska sitta?? Nope Nope Nope.. Han hade satt upp en del eluttag på magkänsla.. MAGKÄNSLA?? Är det inte viktigare att vi får dem var vi VILL ha dem inte var han TROR vi vill ha dem?? Orkade inte mycket mer när jag kom tillbaka så jag får ta tag i det på måndag..

Nä nu blir det inte mer skrivit just nu hehe.. 
Nu tror jag att jag ska ringa lite.. Mer säger jag inte just nu haha


Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0