Fredag, fredag, det är fredag idag fast snart slut

Fick väl inte sovit så mycket som jag hade tänkt idag, då grannen tyckte att det var dags att borra några nya hål i väggen så typ 9.20 var det slutsovit för min del, någon timme till hade kanske inte varit dumt...

Nåja jag kom upp och slöade nog mest..

Läste i alla fall på nätet att det ännu en dag varit en ny skjutning i Malmö, tredje nu på två dagar tror jag.. Fast får väl säga som Mathias säger.. Det händer det det händer och man reagerar knappt längre på skjutningarna, fast som vanligt verkar det vara den vanliga uppgörelsen mellan M och K Falangen.. 
Nåja...
Lite senare kom Mathias hem, för han hade varit igång väldigt tidigt denna fredag med någon konstig tandläkaredejt som jag inte ens tänker försöka kommentera och förklara haha... Vet inte om han själv klarar av det hehe..
Efter ett tag så bestämde sig Mathias och jag för att sticka bort till Mobilia och ta en fika.. Väl där så hade Mobilia nu någon konstig variant av Oktoberfest.. När vi var förbi tältet som stod på parkeringen utbrast Mathias att wow det står Ölfest mellan 12-16.. Jag tittade på samma skylt och fick, till hans sorg, förklarat för honom att det stod Öffnet (öppet) på skylten haha.. Går väl under kategorin Man läser vad man vill läsa haha..

Eftersom jag hade semester idag så blev jag hela tiden lurad i min lilla hjärna att det var lördag idag, men när jag väl kom på att det var fredag så förundrade jag mig över att det var så otroligt mycket bilar på köpcentrat redan klockan 13.. Jobbar inte folk??

Nåja inne på mobilia så satte sig sonen och jag på Espresso House och tog vars en macka, Mathias juice och jag en stor vanillalatte.. (tack för mackan kära son).. Efter en trevlig fika så tog vi oss en liten tur, bl a in på bokhandeln och kollade lite böcker.. Det fanns ju en hel del böcker jag skulle kunna tänka mig att köpa och läsa. Synd det ska vara så dyrt med böcker, men får kanske skylla mig själv eftersom jag inte gillar pocketböcker så mycket. Nåja efter det så dök vi in och tittade lite på Gallerix, kollade lite fina tavlor..
Sedan stack vi in på videobutiken Hemmakväll men en kort tid senare bar det iväg hemåt igen.

Väl hemma kastade jag mig på sängen lite och så ringde Christofer och samtidigt så ringde en väldigt trevlig tjej mig (guess who hehe), så efter att jag pratat klart med Christofer så ringde jag upp henne och vi hade ett trevligt samtal.. Synd vi inte var närmare, för var nog allt, och ÄR, lite kramsjuk hehe...
Nåja lite senare och efter lite iordningställande av bilder så stack jag iväg för att hämta Christofer för han skulle hämta lite saker hos hans mamma.. (läs godisshots, Captain Morgan och vin).. 

Efter att han var avlämnad igen (eller ja han och Emma) så körde jag hem igen och tog det väl ganska lugnt fram tills det var dags att köra och lämna bilen till mamma, som ska jobba i helgen, och samtidigt så körde jag Mathias hem.. Och ja sen hände inte så mycket fram tills ja det som jag skrev om något inlägg ner, alltså ännu ett trevligt mysigt samtal till med frk Hemlig haha...

Det var väl i stora drag det jag hade att berätta om min dag idag.. Känns som mest svammel och ordbajseri för att få ihop ett lite längre inlägg, men å andra sidan så har jag ju lyckats spä på lite nyfikenhet hos vissa läsare vilket jag just nu tycker är rätt kul hehe...

Så nu avslutar jag för detta inlägg..


Spårlämningar
Skrivet av: avdashkova

du dne där tjejen låter toppen. om hon får dig så glad=)

2010-10-09 @ 06:49:02
Här hittas jag: http://avdashkova.bloggspace.se/

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0