Fredag, fredag, det är fredag idag fast snart slut

Eller ja det beror ju på hur man ser det..
Men ja det händer ju inte så mycket här så det är ju soffläge och inte mycket annat som gäller...
Lite si så där i skallen idag, men det har ändå varit en helt okej dag på jobbet..
Det andra är mest tankar som snurrar runt och funderingar som skulle vilja ha svar, men som verkar bli obesvarade och borde egentligen inte lägga ner någon energi på de tankar och funderingar... Kanske skulle ta en whisky och crank up some VOLBEAT...

Helt slut i skallen också, men det har varit ganska häktiskt denna veckan på jobb också, och just nu känns det som om jag yrar och svamlar mest i mitt inlägg... Egentligen har jag kanske inte så mycket att skriva om just nu.. Skulle väl mest vilja MULLENÖHA mig in i en varm och härlig kvinnofamn... 

Känns nog som om jag avslutar inlägget istället för att ordbajsa allt för mycket...


Spårlämningar
Skrivet av: Mathias

SV: kan vara för att We är ny ;D Gjorde den innan idag :) Och tack så mycket! :)



Kram

2010-10-29 @ 21:29:06
Här hittas jag: http://enstundmeedtias.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Jag tycker om ditt "ordbajs"...dt lever upp din text, hehehe. Kram Asus

2010-10-30 @ 14:05:13

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0