Fredag, fredag, det är fredag idag 3


Fredag idag.. Tja inte så dumt, det betyder ju en hel helg av avslappning och återhämtning hehe...

Dagen med lite lång snoozning innan jag orkade stiga upp, men skyller på att det är fredag haha.. Kom i alla fall iväg till jobbet och var där i alla fall innan kvart i 8 haha.. Men kan inte påstå att det var annat än fredag i dag på jobbet, alltså inte så mycket som blev gjort..
Det var möte med de som ska dra nätverk på jobbet, de som ska sätta upp vårt nya passagesystem och till det även låssmeden för byte av lås och låskistor.. Annars har det varit lite administrativt arbete som bl a bestod i att skriva en bilaga till en arbetsrutin för operatörerna..

Ja just det jag glömde ju att nämna att frk Hemlig ringde mig på jobb också och vi pratade bort en trevlig stund när hon var på väg dit hon skulle (haha kan inte säga det jag tänkte skriva för det kan ju avslöja alldeles för mycket haha).

Nåja när dagen äntligen var slut så hämtade jag upp min mamma för hon skulle till en möbelfirma för att hon skulle titta på soffa till den avdelning på sjukhuset där hon jobbar.

Väl hemma så satte jag igång datorn och kastade mig på soffan, och efter en kort stund så ringde telefonen, och då var det frk Hemlig som ringde igen och vi hade ett långt och trevligt samtal med många skratt, i alla fall ifrån min sida haha, eller kanske bara jag som är lättroad och skrattade åt henne medan hon höll på att städa ut skåp och hyllor i köket hehe, men upptäckte en sak i alla fall, förutom att hon får mig att skratta och gör mig väldigt glad och det är att hon har världens sötaste fnitter haha..

Nåja.. Nu är det dags för världens barn galan och man skulle kanske titta på den kanske?? Eller så är det bara en liten enkel omskrivning för att jag just nu inte hade mycket mer att skriva om hehe, kanske inte ett så informativt blogginlägg ifrån min sida, men take it or leave it hehe...

Det är allt det blir denna gång i alla fall ..

Spårlämningar
Skrivet av: avdashkova

aha! SNYGGG!!

2010-10-16 @ 01:12:08
Här hittas jag: http://avdashkova.bloggspace.se/

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0