Försöker...

Försöker verkligen att sova, men jag kan inte komma till ro, kan inte sluta ögonen och somna.. Vill verkligen sova, sova för att det ska bli en ny dag, sova för att kunna drömma, drömma om att vara någon annan stans.. Måste försöka sova igen.. måste sova nu.. Vill in till drömmarnas värld.. Där vissa saker är bättre än i verkliga livet.

Bara som avslutning... Christofer och Mathias.. Tack för att jag har er.. Ni är mitt allt.. Så glad att just ni två valde att ha mig som pappa.. Kunde inte fått bättre två söner.. Älskar er..

Nu ska jag försöka med att sova igen..

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0