Dagens sista....

Tröttheten börjar komma så det är nog snart dags att i alla fall börja tänka på att gå och lägga sig kanske..
Finns en del jag skulle vilja skriva både om värme och om ilska/besvikelse, nä inte samma personer..

Vissa personer skulle jag vilja skriva om värme och andra skulle jag vilja skriva om ilska och besvikelse, en dag kommer jag ännu en gång skriva om min kärlek och värme till mina grabbar och de som tillhör min familj, och en dag kanske t o m om Frk Hemlig.

Men en dag kan det även tänkas att jag kommer att skriva om min ilska och besvikelse till vissa personer, för deras ord, deras beteende, deras sätt, fast det är nog mer troligt att jag inte kommer att skriva om ilska/besvikelsedelen, för det tar för mycket av min energi egentligen, men med jämna mellanrum så dyker det upp i skallen, men har egentligen lite bestämt mig för att inte bry mig om dessa små människor speciellt mycket, utan koncentrera mig på dem människor som gör mig glad och som gör mig varm och full av kärlek och tyck-om.. Några har jag ju nämnt här ovan och även i tidigare inlägg i bloggen..
Men för att hitta en avslutande mening som täcker in det breda spektra som är mellan kärlek och värme sidan till ilska och besvikelse sidan, ja då behöver jag inte gå längre än till mina husgudar VOLBEAT och en mening i deras låt Thanks..
With Love and Hell Fire!!!
och ett litet
Odi et Amo



Spårlämningar
Skrivet av: avdashkova

gud va nyfiken jag är på fröken hemlig, sluta va så hemlighetsfull. busigt av dig!!

kramar!!

2010-10-16 @ 01:10:59
Här hittas jag: http://avdashkova.bloggspace.se/
Skrivet av: Anonym

Lägg inte energi på negativa människor! Strössla din energi på varma, trevliga , rara människor istället! DU får tillbaka energi då...;-)Du vet ju att jag har svårt med skånskan...vad betyder Saar så? Hihi...Kram

2010-10-16 @ 10:23:08

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0