Crackpot

Lika hemskt och tragiskt att det finns någon som springer runt i Malmö och skjuter lika hemskt och tragiskt är det när folk vill få sina 15 minutes of fame av det... För nu visar det sig att anmälan om en skjutning vid Mobilia igår KANSKE var en falsk anmälan, då denna 34-åring som anmält han ska ha blivit beskjuten, ska ha gjort en massa falska anmälningar tidigare och till skillnad ifrån de andra skjutningarna så hittar Polisen INGEN teknisk bevisning på platsen..
Har man otur så är det som så att han tänkt jag är ensam här nu och anmäler något sådant så kanske jag får komma med i tidningar och TV... Tyvärr finns det ju sådana idioter...
Och med detta inlägg vill jag absolut INTE negligera det problem som verkligen finns med skjutningarna

Spårlämningar
Skrivet av: blackmisery

Fy bubblan! Hoppas värkligen att det inte e så, nog med problem ändå kan tyckas...

Hoppas du har en bra kväll med go mat :)...eller :) Sköjjer bare, ät go mat du, jag kan sitte här å va avis ja :)

Kram om

2010-10-23 @ 18:38:18
Här hittas jag: http://blackmisery.bloggspace.se
Skrivet av: Anonym

Det är alltid kul att titta på tv. :D

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-24 @ 15:30:31
Här hittas jag: http://tvminnen.blogg.se/

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0