Ännu är det Lördag

Varit ute en runda till, denna gången för att fixa biljett till MFFs match på måndag.. Hade Mathias med mig, efter det så stack vi hem till mig för han skulle hämta ett par VANS som han skulle ha ikväll när hans mormor ska ha 70-årsfest.. Vi stack sedan och hämtade Christofer som hade varit och gjort sina tester.. Och här kommer väl dagens motgång typ, tyvärr så missade han ett delmoment i alla tester som ska göras och får inte fortsätta med utbildningen. Han sa inte så mycket om det men jag hörde och kände hans besvikelse.. Tycker så synd om honom, tror inte att jag heller hade klarat det testet han missade, inte som han beskrev det i alla fall..
Nåja får hoppas han hittar något snart... Efter att vi lämnat av honom så fortsatte Mathias och jag till Mobilia för att han skulle fixa iväg lite Tradera-paket..

Körde honom hem till sin mamma efter det och körde själv hem och kastade mig på soffan, är verkligen übertrött just nu...

Glömde ju... Frk Hemlig ringde när vi var inne på MFF shopen och vi fick prata lite, blir kanske mer sen kanske hehe...

Hmmm känns som ett kort och intetsägande inlägg, men de kommer de med hehe


Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0