3p

Matchen mellan älskade himmelsblå Malmö FF och Trellehulla är slut... Matchen slutade med en säker och härlig vinst med 3 mål för Malmö FF och en stor 0 för TFF.. 

Målen gjordes i tur och ordning av, Hamad, D Larsson och Gische... Mellanmålet på straff..
Det är lika underbart varje gång med tre poäng för Malmö...  Vi ligger nu 3 poäng och ca 10 mål framför HIV.. Det närmar sig men jag vågar och vill inte ta ut någon glädje i förskott än..

Dagens missöde
Mathias och jag skulle titta på matchen på datorn, kopplad till TVn, och jag råkade välta ner Mathias laptop i golvet.. Nä datorn klarade sig men tyvärr så knäckte jag till hans laddare så hans dator går nu inte att ladda.. Känner mig så dum för mitt misstag och så ledsen för att jag tog i sönder hans laddare... Hoppas han kan fixa en ny där han skulle kolla imorgon, annars får jag försöka ta fram plånboken och skaffa en ny till honom.. Minsta jag kan göra för honom. Problemet är ju bara att pengarna inte tillåter sådant köp just nu, så jag hoppas det löser sig på andra sättet, men jag kommer annars att göra allt för att gottgöra honom...
Kära son,, jag här hemskt ledsen..

Annars har det inte hänt så mycket sen sist precis... Jag har hämtat mamma igen och kört henne hem, och det blåser som fan ute.. Lite tidigt med höststormarna nu, fast de snackade om ny värme på gång in.. Fattar inget...

Inte så mycket samtal annars idag, någon på andra sidan mådde inte så bra idag, hoppas att det blir bättre snart...

Hmm har jag mer? Nä jag tror inte det så jag avslutar nog för närvarande...

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0