Visst fan

Man skulle kanske blogga lite idag? Fast ordtorkan ligger på samma nivå som innan..
Säga vad man vill om MsX men under hennes tid och medan jag skulle komma över allt, så hade jag i alla fall mycket att skriva om hehe.. Nåja får väl acceptera att det är tomt just nu när det gäller skrivandet och ni får hålla till godo med vad som kommer ner här..
Fast nu mår jag inte dåligt längre så jag har inte lika mycket besök längre, och kommentarerna har tydligen minskat också.. Men jag är otroligt glad och tacksam för de som fortfarande kommenterar (ni vet vem ni är) älskar era kommentarer..

Nåja dagen har bjudit på att jag vaknade otroligt tidigt, och det i soffan där jag tydligen somnade igår.. Min första tanke när jag vaknade var att jag hoppades att det inte var allt för sent jag vaknade för jag ville sova lite till.. Och vilken tur jag hade klockan var ju bara typ 05.30 så jag tog en liten tur till toa och sedan dök jag ner under duntäcket och somnade om så gott så gott och sov väl fram till 11.30 typ hehe... SKÖNT..

Någon som ringde mig, men bara med två signaler.. Vem fan ringer bara två signaler?? Nåja de får skylla sig själv för de gick miste om chansen att prata med mig ju haha.. 

Låg sedan på soffan och läste lite bloggar och kollade på skidor på TV.. Fast där kunde man ju inte ligga hela dagen utan jag tog mig en tur hem till min mamma så sagt och gjort så gjorde jag det och har tillbringat några timmar där hemma med trevligt sällskap, gott kaffe och ännu godare smörgåsar hehe...

Christofer ska på en anställningsintervju som vaktmästare inom samma område jag jobbar.. Jag håller tummen så att den nästan går av att han ska få det, även om det bara är ett vik.. Vi kommer ju inte jobba tillsammans men jag kommer säkert få nytta av honom när vi ska flytta lite saker när ombyggnaden börjar bli klar hehe... Då ska han få jobba haha..

Mathias låter hälsa att vädret i Stuttgart var kallt men soligt och det är väl mer än vad man kan säga om Malmövädret.. Han skulle ikväll gå och se Harry Potter filmen i stadens enda engelsktalande biograf hehe, och sedan var det utgång som gällde.. Han stormtrivs och det glädjer mig jättemycket..

Hmm det blev några rader här i alla fall, det trodde jag inte när jag började.. Fast lite längre kunde det ju allt blivit.. Jag kan ju berätta om vackra töser som jag sett och som skulle kunna vara intressanta för lilla mig, men det är ju inte något speciellt att skriva om...

Man skulle ju också kunna skriva om att jag höll på att tappa mina byxor för att bältet var lite för stort eftersom jag efter ett tags stagnation nu har en vikt som är minus 13 kilo typ, men det är väl inte så intressant att skriva om det heller..

Eller att jag har beställt lite fotoförstoringar som jag tänkte rama in och sätta upp som tavlor, men det är väl inte så lönt det heller för det vet jag att jag pratat om tidigare i min gamla blogg, men nu är de i alla fall beställda, plus lite andra bilder som jag väntat på att förstora.. Kanske skulle ta tag i fotografera igen så jag kan få fler bilder att förstora och sätta upp.. Rätt kräsen på vilka bilder som får chansen hehe... kanske högst 10 bilder av de ca 5000 foto jag tagit som jag skulle kunna tänka mig sätta upp på väggen... Man kanske skulle öka på den lägre siffran hehe..

Nä får nog avsluta istället.. Men vi hörs säkert snart igen..

Spårlämningar
Skrivet av: Christofer

Den S/V bilden på gamla stadion är gjuten på väggen. Bara ett tips;)

2010-11-21 @ 01:44:28
Skrivet av: blackmisery

Go möra, go möra! Lät som en helt ok dag i går :) Hoppas du får en bra dag i dag me, å jag håller tummera för C att han ska få jobbet!

kram om

2010-11-21 @ 09:25:21
Här hittas jag: http://blackmisery.bloggspace.se

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0