Torsdagen före fredagen III

Då var det torsdag.. Och min hjärna är total tom precis som innan.. Vet inte om det beror på att jag känner mig helt slut i kropp och skalle och till viss del i själen.. Men samtidigt så känner jag inte mig jättedeppig, men ändå något som gnager som jag inte riktigt kan sätta fingret på.. Men det är väl många bäckar små kanske??

Nåja.. Dagen på dagis höll jag på att skriva.. Men menade givetvis dagen på jobb har varit bra haft hyfsat mycket att göra också, det är bara en lätt malande huvudvärk som stört tillvaron hela dagen..

Nåja det jag sysslat mest med är att få till en resa med några kollegor till Kungliga hufvudkommunen på ett studiebesök på en bevakningscentral.. Vi ska åka dit i nästa vecka och allt är nog klappat och klart nu.. Vi åker på torsdag kväll med natttåget till Stockholm och är framme arla morgonstund.. Tillbringar dagen där och åker hem på eftermiddagen igen och är tillbaka i Malmö på fredagkvällen.. Ska bli kul även om jag kanske föredragit att flyga..

Efter jobb så kände jag att jag inte orkade med någon matlagning hemma så det blev en chinabox bestående av kycklinggryta och ris... Men det var gott...

Gud vad detta inlägg känns, hmm hur ska jag beskriva det?, lite tamt, men nåja.. Det får bli vad det blir..

Vaknade lite sent i morse, och skulle hämta mamma.. Skulle hämta henne 06.55, jag vaknade 06.40 men hämtade upp henne 07.00 så det var rätt bra marscherat i alla fall...

I morgon är det fredag och lite som vanligt så är inte mycket planerat... Är väl mest funderingar att komma ifatt i sömn, skalle och kropp..

Nä tror det får bli det lilla inlägget för idag, blev inte så mycket igår heller då jag var lite upptagen med lite tekniska problem på jobbet.. Lyckades lösa dem igår, men högst tillfälligt, så systemleverantören fick komma dit och han hade suttit och hållt på med det mellan 23-04.. Han ringde mig för en liten stund sedan och det var problem igen, men denna gången behövde jag lyckligtvis inte ta mig dit.. Får hoppas Z löst det och att han inte behöver ringa mig igen för det är nog snart dags för bingen för mig..

Nä blev kanske ett rätt hyfsat långt inlägg ändå..





Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0