Torsdag igen

Jaha då var man här igen..
Hoppas att jag kan få en påminnelse av någon nästa gång jag säger jag vill vara projektledare för en större ombyggnad och tillbyggnad... Tror inte jag orkar säga mer om det just nu egentligen.. Men trodde det var jag som skulle bestämma när ENTREPRENÖRERNA skulle göra saker i VÅRA lokaler... Inte de som skulle bestämma när de tycker det är lämpligt för VÅR del att göra det...

Men annars har det varit en helt okej dag hehe... Vi har också haft en reservövning idag och efter lite småskit i starten förlöpte övningen ganska bra.. Tittat lite på livebilderna ifrån Citytunneln också... Trevligt...

Dagens lunch bestod faktiskt inte av knäckebröd idag utan det fick bli Raggmunk med stekt fläsk och lingon idag.. Inte alls dumt.. Skulle varit lite mer fläsk bara haha..

Tänkt jag skulle slutat tidigare idag och komma iväg typ vid 15-15.30 men kom inte iväg förrän vid närmare 16.45... Nåja får väl se om jag kommer iväg och kan sluta tidigare imorgon... Men å andra sidan så har jag på ganska kort tid gått från -6 timmar på flexen till nu +6.5 timmar idag..
Nä nu hade jag nog inte mer för närvarande...

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0