Tisdag idag igen 8

Som överskriften lite lätt avslöjar så är det tisdag idag igen, de har ju en förmåga att dyka upp en gång i veckan och oftast som jag har upplevt det har de dykt upp efter måndagar och innan onsdagar... Bara en liten reflektion det där..

Idag har jag haft Christofer på besök och varit otroligt tacksam för hans besök och hans hjälp, och jag hoppas att det besöket återkommer imorgon och på torsdag med med samma hjälp.. Han har hjälpt mig med saker som jag inte skulle fått gjort annars... Får väl ge honom lite bärnstensfärgat på flaska som tack för hjälpen hehe.. Kanske kan passa honom när han får besök av en kompis på fredag, och han ska ha lite ölsammankomst, även om det bärnstensfärgade inte är öl hehe..
Sa jag att jag var oerhört tacksam för hans hjälp? Hehe

Var en runda uppe hos min mamma också för att hämta lite pengar hehe, nä inte till mig utan för att jag ska köra och köpa och byta däck på hennes bil imorgon.. Och efter det enliten tur in till jobb och sedan hämta upp Christofer hade jag tänkt..

Hmm börjar nog bli lite sjuk känns det som, snuvig, ont i huvudet ont i nacken, fast med min vanliga tur så lär det väl inte bryta ut helt.. Fast ska väl inte göra det denna veckan heller när jag har så mycket att göra och har semester, fast vill ju inte att det ska bryta ut alls, för tittar jag i almanackan gällande jobbet, så har jag absolut inte tid då heller.. I så fall får det bli när man är ledig under julhelgen eller liknande.. Nåja.. Inte mycket att göra åt än att fortsätta hoppas och försöka hålla mig frisk..

Hmm har inte mycket mer att skriva om utan funderar på att titta lite på TV och lyssna på mitt halspip a la Darth Vader hehe kanske knapra en Ipren så huvudvärken kan släppa lite kanske...

Mat idag?? Tja blev inget speciellt utan jag körde och köpte en grillad kycklinghalva med bröd och vitlökssås.. Precis lagom mat även om det var det första (och det sista) maten som åts  idag..

Nåja vi hörs säkert snart igen...

Glöm inte era kommentarer... Tycker ju om dem


Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0