Tisdag idag igen 7

En otroligt lugn dag på jobbet idag, och det är faktiskt lite skönt att få ha en sådan dag lite då och då.. Blir lite att samla krafter typ.. Men har ändå fått gjort mycket idag, lite sådana småsaker som kanske inte märks så mycket men samtidigt är så viktiga i slutänden...

Imorgon är det dags för utbildningsdag och det blir bl a ett studiebesök på KC-syd, som står för kommunikationscentral syd och är polisens ledningscentral.. Ska bli intressant att se deras nya lokaler och jämföra lite med hur de satt tidigare..

Väl hemma så blev det som vanligt lite slappande, och jag lovar det blev inte några dagräknande idag hehe... Får vara så i alla fall fram till nästa måndag hehe..
Maten idag har bestått av en god gräddig köttgryta med potatismos och lingon, och till det lite citron Loka..

När jag slog på datorn när jag kom hem så gick jag som vanligt in för att godkänna lite kommentarer på min blogg, och som ni vet så är jag så oerhört tacksam och glad för de kommentarer jag får.. Och idag fick jag en som värmde lite så där extra.. Vill bara tacka för den... Tack F.. made my day.. Och även tack till BM för kommentaren på min andra.. Lika värmande...

Humöret idag?? Tja det är väl lite som igår även idag men lite bättre blev det ju med en del ord och så idag.. Men ja.. det finns kvar i alla fall...

Något annat?? Nja nä det var nog inte mer för närvarande.. Hoppas bara att jag sover bättre i natt än vad jag gjorde föregående natt då jag hade svårt att sova och när jag väl somnade vaknade jag efter någon timme igen..
Nåja nog negativt.. Nu ska jag göra lite annat.. Ska även snart ut en liten rund, får väl komma ihåg att köpa snus när jag är ute också..

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0