Tisdag idag igen 5

Ytterligare en tisdag har kommit och snart även gått..
Sjukt trött idag.. Vet inte om det beror på att jag varit på jobb nästan 10 timmar idag..??
Men det har varit en bra dag på jobbet idag, en bra dag som start på resten av mitt liv.. Vill passa på att tacka för alla kommentarer i min blogg.. Tack för ni finns..

Har varit rätt lugnt på jobbet idag, eller ja.. Lugnt och lugnt, det har varit att göra men inte så mycket störande moment, så har jag väl uttryckt det lite mer rätt hehe..
Har bl a lagt in 50 användare till vårt nya passagesystem, och nu ska jag bara se till så att vi får kortskrivaren också så att man kan göra korten lite snyggare också... Har lite idéer på hur det ska se ut också... Så det ska säkert bli bra när det är färdigt.. Gillar ju att hålla på med lite grafiskt ju.. Måste försöka se till så att vi kan få en billig men hyfsad digitalkamera också, fast kom ju just på att chefen redan har en så det försöket får jag nog lägga ner skulle jag tro.. Hmm man skulle kanske sätta sig framför PS lite och se om man kan göra upp ett litet prov på hur kortet skulle kunna se ut.. 

När jag körde hem så hämtade jag upp Mathias hemma hos mig för att köra honom hem till sin mamma.. Hmm lite oro i magen, för på söndag åker han till Stuttgart och stannar där en månad.. Det är den halvan av mig som är lite hönspappa (fast borde väl bli tupp-pappa??) som känner så, den andra halvan tycker det är en jättechans för honom att komma ut lite och samtidigt få lite utbildning.. Så tro inget annat än att jag är bara glad för hans skulle ju... Och förhoppningsvis går månaden snabbt, i alla fall från min sida sett hehe...

Själv så åker jag ju till Kungliga Hufvudkommunen på torsdagkväll.. (ja det är Stockholm jag menar), man får väl hoppas att vädret inte ställer till det allt för mycket bara, eftersom jag hört att det snöar rätt bra i de trakterna.. Inte så så att jag skulle vilja bli strandsatt i Stockholm över helgen.. Så snön får gärna hålla sig undan iaf till fredagnatt typ...

Hmm var det något mer?? Hmm nä tror inte det.. Jo förresten något viktigt jag måste visa er ju hehe.. Så att ni inte glömmer det.. Vadå?? Jo detta
Ja då avslutar jag väl för denna gång, vi får väl se om jag återkommer lite senare med fler inlägg eller om det stannar vid det som jag skrivit här idag..
Men avslutar i alla fall med:

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0