Tisdag idag igen 4

Tisdagen har rusat förbi i rasande fart idag och det har varit lagom fullt upp på jobbet idag.. Har väl inte så mycket att skriva idag heller så jag vet inte varför jag börjar skriva hehe...

Men får försöka få ihop några rader till i detta inlägg men vad ska jag fylla ut dem med haha...
Vi skulle egentligen haft möte imorgon på Swedbank Stadion, men tyvärr, i alla fall för min del, blir det mötet flyttat till annan plats... Attans också hehe...

Dagens mat har bestått av Pusta-korv så det är inget stort att skriva om heller hehe...

Varav denna torka?? Jag vet inte, har inget i skallen just nu, jag mår helt okej och har inte så mycket deppigheter att skriva om så ja det är kanske det som fattas.. Samtidigt är jag ju inte über-lycklig heller så det finns inte heller där för att krydda mina inlägg.. Svår balansgång haha.. Samtidigt så skulle jag kunnat ta en bloggpaus, men det känner jag inte heller för haha... Virrig och svår?? Ja ibland är jag det hehe..

Något att klaga på?? Njaee inte precis.. Skulle väl vara det faktum att jag inte hittar de byxor jag vill ha haha.. Och det är ju ett litet I-landsproblem haha..

Nä man kanske skulle titta lite på TV istället haha...

Spårlämningar
Skrivet av: blackmisery

Tjingeling! Jag tycker du balanserar bra! Å bra musik, det e ju aldrig fel!

Hoppas du har en riktigt bra kväll! Kram om

2010-11-03 @ 17:05:12
Här hittas jag: http://blackmisery.bloggspace.se

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0