Söndagen innan måndagen.. 13

Har lite dålig koll på det med numreringen av mina inlägg.. Nåja..

Idag är det rätt okej, men ja det blev ju sagt en del igår i det inlägget.. Inget som försvinner över natten...
Men jag somnade till slut igår (så där runt 05.00) och sov fram till kl 10 idag.. Gick upp och gjorde absolut inte alls mycket, för att sedan ta ett litet ryck och göra mig iordning för att köra ut till IKEA där jag tänkt jag skulle käka och handla lite mattor och ett skoställ
Köpte även några dörrmattor som kan vara bra nu när man drar in massa blöta skor fyllda med snö, grus och salt..
Och en matta för 4 kr gör ju att man kan köpa två haha...

Något annat att skriva om förnärvarande?? Tja det blev inget äta på IKEA, för det var ju tydligen den där dagen idag där ALLA skulle springa på IKEA och när jag såg köerna på restaurangen där så blev det att sätta sig i bilen och köra bort till Food Court istället och en ChinaBox bestående av kycklingcurrygryta med ris och friterad kyckling..

Idioter på vägarna fanns det gott om också, men orkar inte ta upp detta i bloggen... Men fortsätt ni köra så, jag hinner i alla fall ikapp er vid rödljusen och stoppskyltarna..

Nu är det slut för denna gång... Rasande huvudvärk och nacksmärtor...

Förresten SMS från Mathias som gjorde MIG avundsjuk (får hoppas tomten ger mig chansen att dricka single barrel också hehe)

Spårlämningar
Skrivet av: Hesse

Ja du, själv skall jag krypa till Clas Olsson och trängas med resten av sveriges befolkning SUCK,,.. Har ett presentkort på 400 kr,



Kram Helena,

2010-11-28 @ 19:27:25
Här hittas jag: http://www.blogspace.com

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0