Onsdag idag va?? Sjätte gången

Jaha då var det onsdag.. Det är tur jag har mina färdiga överskrifter för de olika dagarna, för annars skulle jag ha varit helt vilsen på vilken dag det är.. Dagarna rusar iväg så jag knappt hinner med hehe..

Dagen på jobb? Hmm ja, vad har jag hunnit med idag??
Ja du... En liten komplicerad flytt som vi lyckades ro i land, vi la bara ner typ 33% av verksamheten haha.. Men det löste sig och allt blev bra till slut... Annars har det bara varit småpysslande haha.. Men dagen har gått i rasande takt och det blev +1 timme idag med haha.. Tur man kan jobba ihop lite plus på flexen haha... Eller ja.. gått i rasande takt, det fanns en stund vid 11.15 när det kändes lite segt och jag längtade till lunchen... Kan bero på att jag kände mig hungrig hehe.. 
Kan väl inte påstå att det var någon kulinarisk höjdare när det gäller lunchen, men en Findus Tacopaj och knäckebröd var ändå inte helt fel hehe..

Nu sitter man hemma och bara njuter av tystnad och kvällen hehe, får kanske kolla vad man ska ha med sig till Stockholm också... Lilldatorn får kanske med så man kan blogga lite, men får väl se hur det blir med det..

När jag kom hem och startade datorn hade jag fått ett mail (hrmpf nä jag hade fått mer än ett, men det var bara ett som var intressant) som gjorde mig glad, så när jag är klar här så funderade jag på om man kanske skulle svara på det hehe... Nä kära vänner, låt inte fantasin flöda nu hehe..

Någon med kunskaper om Stockholm som vet om det finns några intressanta butiker och liknande i närheten av centralstationen?? Ligger det någon McD och/eller BK i närheten? Eller någon annan bra med billig mat?? Hoppas på några tips under kvällen hehe..

Nä nu var jag nog klar för den här gången.. Får väl se om jag dyker in fler gånger..


Spårlämningar
Skrivet av: blackmisery

Tjing! Hoppas du får det toppen i "storstan" :) ...Jag vet inte om det faktiskt e större än Malmö? :) Fast jag gillar Stockholm, å alle afärer e bra, gå på smågatera så hittar man massa mysige butiker här å där, å du hitter nog nått bättre å äte än Mc ek Bk, gå bara dit näsan pekar :)

Kram om

2010-11-11 @ 17:54:03
Här hittas jag: http://blackmisery.bloggspace.se

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0