Onsdag är en dag före torsdag men efter tisdag

Precis samma osug att skriva något idag känns det som... Men men plötsligt en dag så släpper det.. Återstår väl bara att se hur länge det dröjer...

Dagen har varit ganska lugn idag, har varit på teknik och säkerhetsmässa i Köpenhamn idag, och blev bjuden på en god lunch (så slapp man tänka på mer mat idag haha, även om jag är sjukt sugen på något gott nu men orkar inte ge mig ut).
A ringde mig när jag var i Köpenhamn och skulle höra om jag hört något om någon stor olycka eller liknande vid Stadiongatan, för där var väldigt mycket brandbilar och polisbilar där. Men det visade sig att det var blåsljusmyndigheterna som övade katastrof vid en av angreppsschakten till Citytunneln...

Fick SMS ifrån Mathias idag också och allt var bara bra med honom och han trivdes som fisken i vattnet, även om han givetvis saknade sin kära far haha.. Och jag saknar givetvis honom med ju hehe..

Nu skulle jag egentligen vilja äta en stooor portion glass, kanske med lite vit choklad haha.. 
Och som förrätt till det skulle man ju kunna ta en god lagom blodig biff, med någon krämigt god potatisgratäng.. Sås?? Hmm ja jag kan inte bestämma mig för om jag ska välja en krämig pepparsås, eller kanske en whiskysås kanske lite snyggt gjord på JD? Eller ska man ta det säkra kortet med bea sås?? Hmmm svårt va... Haha egentligen inte, för allt var ju bara en tanke, en liten önskan, en liten dröm haha.. 

Försöker väl mest att få raderna att bli fler haha... Men jag ger nog upp nu i alla fall..

Vet någon jag skulle kunna tänka mig krama just nu... Men jag säger inte vem haha...

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0