Måndagen efter söndagen.. Sjuan

Hej go vänner.. Känner inte för att blogga så mycket idag egentligen.. Så jag tar de viktigaste sakerna..

Jag mår bra.. Suttit och pysslat lite med att göra lite CD omslag till ett par liveinspelningar med Volbeat
Mathias har kommit fram till Tyskland och trivs redan.. Ni kan läsa mer här

Sedan har jag haft en underbar eftermiddag/kväll då jag blev bjuden hem till min andre underbara son Christofer (ja och Emma också givetvis). Där blev jag bjuden på en helt underbar och god "Dagen efter farsdags"gåsa middag.. Det var inte dumt alls och egentligen helt underbart gott hehe..
Och som vanligt jättetrevligt sällskap (även om Emma inte kände sig helt 100, hoppas hon fick sin cola hehe). Jag har sagt det förr och jag säger det igen, trivs väldigt bra i deras sällskap och de får mig alltid att känna mig så hemma hos dem.. 
Så tack för en underbart god middag och otroligt trevligt sällskap..

Tänk vilka underbara söner jag har som tänker på sin pappa så..<3

Spårlämningar
Skrivet av: Emma

Jag fick colan till slut, men då glömdes ciggen så jag fick ändå ge mig ut med feber för att handla :p

Kul att du trivs i vårt sällskap, då är det ömsesidigt ;)

2010-11-16 @ 08:52:55
Här hittas jag: http://emmaasktindberg.se
Skrivet av: blackmisery

Tjing! Lycka Att ha dom M, C, och E...å den lille, ber om ursäkt, glömt namnet...förlåt...

Hoppas du har en bra tisdag åxå, gött å höre att han kom fram ordentligt M...

kram omÄ

2010-11-16 @ 18:00:27
Här hittas jag: http://blackmisery.bloggspace.se

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0