Måndagen efter söndagen.. SEX

Måndag idag, och det märktes väl lite imorse när jag försökte vakna till liv.. Var lite svårt att komma till liv riktigt.. Men jag var på jobb 10 min innan jag har min normalarbetstid så jag kan ju inte kla haha..

Lyckats bli klar med det mesta av månadens debiteringar också och det känns rätt skönt... Och det har varit en helt okej dag på jobbet idag.. 
Har ju inte blivit skrivet så mycket idag, men det har sina randiga själ och rutiga orsaker.. För det första så beror det på den kraftiga PMS jag haft idag pga Malmös match mot Brommapojkarna... Har näst intill mått fysiskt dåligt innan matchen... Och som jag brukar säga.. Fotboll är inte en sport på liv och död.. Det är betydligt allvarligare än så..

Men direkt efter jobbet idag körde jag och hämtade upp Mathias och vi stack och käkade lite för att sedan sticka hem till Christofer och Emma för att kolla matchen.. Som vanligt en mycket trevlig kväll i familjens gemenskap... Och det skadade ju inte att Malmö vann över Brommapojkarna med 4-0.. Då kan nerverna hålla sig lugna fram till söndag i alla fall då det är dags igen...

Och egentligen har jag väl inte så mycket att skriva om idag.. Malmö vann och det var ju det viktigaste idag hehe.. 

Ärligt talat TOTAL WRITERS BLOCK idag... kan inte komma på något vettigt överhuvudtaget, man ska nog ta sig till sängen och sova istället... Man kan ju alltid hoppas att skrivarkonsten kommer tillbaka imorgon???

Imorgon är det i alla fall massagetid på jobbet som gäller och det är ju alltid något att se fram emot.. 

VA FAN TOTALT TOMT I SKALLEN IDAG haha... På vägen hem hade jag mycket jag skulle skriva om haha...
Nä fan nu får jag ju sluta.. haha

Spårlämningar
Skrivet av: Mathias

Du glömde att skriva om McD ;)

2010-11-01 @ 23:49:16
Här hittas jag: http://enstundmeedtias.blogg.se/
Skrivet av: blackmisery

Tut å fanfarer! Då ligger di himmelsblå i topp igen! :) Passa på att vila upp dej innan nästa match nu :)

Hoppas du får en fin dag i dag! kram om

2010-11-02 @ 09:16:52
Här hittas jag: http://blackmisery.bloggspace.se

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0