Lite tankar om förr...

Tänkte tillägna en låt till en väldigt speciell person.. Nä det handlar inte om henne jag pratat om innan... Detta handlar om ett förhållande från förr, som var tidvis smärtsamt då men som slutade i en otroligt varm och nära vänskap.. 
Låten är nog oväntad för det flesta, både vad det gäller artist och musikstil, men lite av känslan som jag kände allra helst i slutet av det förhållandet, även om jag till mesta del ser tillbaka på det förhållandet nu med värme i hjärtat.. För även om det slutade som det gjorde och blev som det inte skulle, så fick jag en underbar vänskap.. Men får väl påpeka, om ni inte förstått det av orden innan, detta är inget jag känner nu, men när jag surfade youtube och hittade denna så kände jag igen känslan och delar av orden... 

Nog svamlat haha... Till dig som låten är tillägnad.. Tack för du finns.. Du är en underbar vän och du har gett mig många av mina bästa minnen i livet...


Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0