Kändisspotting... 2

Har precis varit på Malmö Central för att vinka av Mathias på starten på hans resa till Stuttgart. Lite trist att se honom åka, men samtidigt så glad för hans skull och hoppas att han kommer att få en rolig, intressant och lärorik resa...

Vi var ute i ganska god tid så vi körde först in på Mobilia så att Mathias kunde växla pengar och så passade vi på att ta vars en stor Vanilla Latte...
Vi körde sedan ner till stationen och satte oss och väntade på att det skulle bli dags för honom att möta upp hans res- och kurskamrater..
Och när vi satt där på Centralstationen så blev det ännu en gång en kändisspotting... Denna gången var det denna mannen jag/vi såg:

Har ju varit en bra vecka kändismässigt sätt haha...

Nåja nu är jag hemma igen och har precis kastat ut Christofers skor från balkongen på 8e våningen hehe...
Ja den kan ni ju fundera på en stund haha

Spårlämningar
Skrivet av: blackmisery

Hehe, hoppas han stog å tog emot skora! :) Eller åtminstånde vänta på att di skulle dimpe ner :) Ha en fin eftermidda Kram om

2010-11-14 @ 15:22:11
Här hittas jag: http://blackmisery.bloggspace.se

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0