Julklappstips..

Tänkte bidra med lite tips till alla er som tänkt köpa julklapp och/eller födelsedagspresent till mig i december hehe..
Vet ni inte vad det är får ni väl fråga mig haha...

Spårlämningar
Skrivet av: Christofer

Hittade du inga billigare alternativ haha;) Men bra man får lite förslag iaf=)

2010-11-18 @ 20:54:18
Skrivet av: blackmisery

:) Se där ja, du e åxå "december barn", kanske har det då med månaden att göra att man önsker sej just sånt gött att dricke :) Själv önskade jag mej en "Bowemore enigma" te min födelsedag :) Det värmer en frusen själ det :)

Hoppas du har en fin å lugn fredageftermidda/kväll Kram om

2010-11-19 @ 18:02:37
Här hittas jag: http://blackmisery.bloggspace.se
Skrivet av: tonarsmamma

whiskey värmer gott!!!! :)

2010-11-25 @ 19:09:31
Här hittas jag: http://tonarsmamma.bloggspace.se/

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0