Jävla väder...

Precis hemkommen igen... Kan ju inte påstå att det var något speciellt kul väder ute och man gärna hellre stannar inomhus..
Man får väl vara glad att det inte är snöstorm eller liknande men det är ändå kallt, blåsigt (va brukar det blåsa i Malmö??) och någon form av snöblandat regn.. USCH

Hmm tänkte på det när jag satt i bilen på väg att köpa snuset.. Är det någon skillnad på snöblandat regn och regnblandad snö?? Hmmm ja det är sådana tankar jag kan roa mig med hehe... Och då ser jag så här sammanbiten ut i bilen
Kanske därför jag ofta ser så butter ut på bilder för att jag tänker så mycket på sådana frågor..?? 
Andra frågor kan ju vara om vilken färg en smurf får i huvudet när man stryper honom..

Nja min butterhet är nog så som jag är skapt, plus att jag har så svårt att se mina egna leenden, känns som ett Elanga-leende allra helst när jag ser dem själv på bild (Elanga-leende är internskämt)..

Håller jag på och babblar på bara nu i min blogg ännu en gång?? Japp haha, ibland så...

Har egentligen inte mer att skriva om men kan inte låta bli att låta fingrarna fortsätta klia och smeka tangentbordets tangenter så att fler ord kan flöda ut genom era skärmar haha...

Fast nu börjar det bli väldigt tomt i kontakten mellan hjärnan och fingrarna så jag tror jag avslutar det hela för denna gång, och om inget vidare händer så är det säkert sista inlägget för idag..

Spårlämningar
Skrivet av: blackmisery

Go morron! ...Snöblandat regn e det nog litte mer snö i än regnblandad snö kanske :) ..Elle tvärt om, vem vet?

Ha en toppen dag i dag kram om

2010-11-24 @ 09:04:11
Här hittas jag: http://blackmisery.bloggspace.se

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0