I wonder....


Efter att ha läst ett antal dagar nu på sydsvenskan.se får jag en liten fundering i skallen...
Det hela kan förvisso bero på att det inte fick lika mycket utrymme som förr.. MEN

Varför känns det som om personrånen, där gäng rånar en ensam man eller kvinna har ökat sedan den s k nya lasermannen togs fast och inte så att säga härjar längre på Malmös gator?? Kan det ha något sammanhang?
Vad kan det vara för sammanhang??

Makes you think or what???

Spårlämningar
Skrivet av: blackmisery

Å en rackars sprängning hade ni i natt åxå va? Fast det vakna väl inte du av va? Otäckt tycker ja, va rädd om dej alltid! kram om

2010-11-23 @ 14:34:39
Här hittas jag: http://blackmisery.bloggspace.se
Skrivet av: blackmisery

Hehe, :) Kanske du bara inte bor nog nära Rosengård! :)

Kram om

2010-11-23 @ 18:00:22
Här hittas jag: http://blackmisery.bloggspace.se

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0