Fredagen har kommit

Lite sent inlägg och har väl inte haft så mycket att blogga om den senaste tiden egentligen.. Händer kanske inte så mycket i livet just nu, eller det händer ju mycket men ja.... Det är frågan vad som är intressant att blogga om och vad jag tycker jag vill blogga om...

Dagen på jobb har varit rätt som vanligt.. Möte på förmiddagen, lite pyssel med bygget och lite annat... Slutade idag vid typ 1645 då jag stack jag och hämtade Mathias för han kände för att vara hos sin gamla pappa i helgen.. Fast han stack iväg ganska snart för han skulle på bio också hehe... Men nu sitter han här bredvid och vi youtubar lite musik, allt från Madness till Volbeat och AC/DC haha.. I skrivande stund är det Volbeat Gardens Tale..

Annars är det mycket prat tankar och nervositet inför söndagen... Och det kan egentligen beskrivas med tre bokstäver:
Mer om det vid annat tillfälle för just nu vill jag inte prata om det speciellt mycket...

Mycket tankar snurrar ändå i skallen även om de inte borde, det är mycket tankar på varför det blev som det blev och varför det är så tyst.. Vad det var som hände.. Vet att det kanske inte borde finnas, men saknad finns där och en viss längtan, men går in för att intala mig att det inte är mitt fel.. Nåja.. Får väl släppa det för denna gången i alla fall..

Haft huvudvärk nu från och till i tre dagar och det stör mig så infernaliskt..

Nu har jag kommit in i svammelstadiet igen.. Så jag tror jag avslutar detta inlägg för denna gång...

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0