Fars Dag!

Som ni vid det här laget vet så har jag två helt underbara söner, de två bästa och underbaraste sönerna en pappa kan önska sig.. Det gäller de båda och det hoppas jag att de vet och att de känner ifrån mig..

Och nu har en av dessa två underbara söner, Mathias, gett sin kära far en liten Fars dag present..
Vad jag fick?
Han tyckte att jag skulle ha senaste CD med VOLBEAT i orginal
Omslaget till Volbeats nya skiva
Jätteglad blev jag faktiskt... Och som ett litet tack så lägger jag in hans favoritlåt ifrån nya skivan.. Och den är ju lite passande också när man har fått en liten present ju hehe..


Och till sist till både Christofer och Mathias...
Jag älskar er mina underbara söner....

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0