4 öl och en pizza..


Precis hemkommen från Hassan där Mathias och jag tog oss vars en pizza och två öl.. Märket på ölen kanske inte blir så svårt för er att gissa haha...
Nu sitter vi i soffan med vars en dator samtidigt som vi tittar på Number 23 på Tv4..
Pizzan var väl inte den godaste jag ätit, men det är inte så ofta de är det hos Hassan men ölen gled ner som välgörande olja längs strupen och som en liten mild god olivolja smörjer den själen för stunden..
Fast egentligen har jag inget som borde smörjas när det gäller själen, för jag har bara givit och inte gjort något fel, och jag vill i sammanhanget passa på att tacka Emma för hennes varma ord i mitt första inlägg denna lördag..
Är väl egentligen mest sur och besviken.. Men hur hemskt det än låter så är jag nog rätt van...

Hmm det var nog det jag hade jag ville skriva om.. Tror jag i alla fall.. Blir i alla fall en ny avslutningsbild i bloggen idag... Får väl se hur länge jag har den kvar då hehe..

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0