Väntan

Har legat större delen av dagen på soffan, mest av väntan..
Men väntan får vara över nu.

Snart ska jag till Christofer och lämna lite vin som ska vara till matlagningen..
Sedan är det hem för tvagningen och intvålandet av kroppen, och jag gissar att jag nog kommer stå en bra stund i duschen och njuta av det varma vattnet som smeker min kropp.. Det är något som kan få mig att glömma allt som finns utanför och jag stänger in mig i mig själv.. Det är en sorts meditation att känna denna varma smekning mot min kropp och jag står och blundar och bara tänker på allt som är njutbart..

Kommer troligtvis vara sen när jag kommer ut från min lilla kokong och känna stressen komma, men jag har bestämt mig för att ta det lugnt och njuta, så som jag kommer att njuta av kvällen i mina älskade söners sällskap

Jag kommer att må bra i familjens sköte, men kommer ändå sakna orden och handlingen och närheten från någon viss person

Med denna kryptiska osammanhängande text blir detta nog mitt sista inlägg från nådens år 2010.. Men löften ska man kanske inte ge utan det kanske kommer någon liten bild eller så..

Men jag önskar alla mina läsare ett gott slut och hoppas att ni alla njuter av denna sista dag på året

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0