Tisdagstorkan tar över efter måndagstorkan

Har väl egentligen inte mycket mer inspiration att skriva just idag heller, men tänkte nedteckna några rader i alla fall... Sov liiiiite bättre i natt men är egentligen marginellt för jag är precis lika trött fortfarande..

Fullt upp på jobbet är det också, men sitter nu ensam i ett stooort rum i väntan på att mitt nya kontor ska bli klart.. Men det hela går framåt och det känns skönt, men ska bli så härligt när allt är färdigt...

Skulle egentligen vilja skriva något som jag har på hjärtat, men ännu så länge ska jag nog hålla det för mig själv, det är något som skulle kunna göra mig väldigt glad, men vågar inte hoppas för mycket än, fast jag egentligen vill.. Men som sagt vågar inte riktigt än.. Men när allt är mer 100% ska jag skriva mer det lovar jag... Vill bara att det ska bli bra.. Och om någon speciell läser detta så hoppas jag att du förstår mig lite...

Något mer att skriva om?? Nä inte mycket egentligen, så det är väl till att börja avsluta det hela...
Jo förresten något jätteroligt har jag ju att berätta och det är ju att på lördag vid 21-tiden så kommer den förlorade sonen hem. Mathias kommer hem från Stuttgart.. Ska bli så kul att träffa honom igen, även om det är som Christofer sa idag, att den här månaden har gått snabbt ändå...

Nä nu var jag färdig för idag tror jag... Eller i alla fall för detta inlägg..
Trött... Men måste hålla mig vaken en stund till och hoppas då att jag kan somna snabbt och enkelt för en gång skull...

Spårlämningar
Skrivet av: blackmisery

Tjing! Å jag som ju e speciellt nyfiken av mej då, så ska det va på detta sätte att man har hemliser på bloggera :)

Gött att M e på hemgång, du får tröste dej med att det va ju ett äventyr för han att åke, hur förjäkligt ensamt det än känns...Å du har ju C, E å L ju :)

Hoppas du har en bra dag! Kram om

2010-12-08 @ 18:11:39

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0