Taskigt beslut...

Inte så mycket att skriva om egentligen mer än att jag nog gjorde ett korkat val när jag kom hem idag då jag somnade på soffan och inte vaknade förrän flera timmar senare.. Får väl hoppas jag kan sova någorlunda i natt.. Det var ett tag sedan jag somnade på soffan så efter jobb..

Mer än så hade jag nog inte att skriva om idag...
Förutom att jag tyckte det var kul att på jobb idag säga att jag kört Mathias till dagis imorse hehe..

Mer får ni inte från mig idag..
Mer finns det inte att avslöja.


Spårlämningar
Skrivet av: blackmisery

Men det e så synd att man aldrig sover så gött som just på eftermidagera va, sen ligger man där på natta å kan inte sove...

Hoppas det gick bra ändå, ha en fin dag! kram om

2010-12-14 @ 09:22:35
Skrivet av: Mathias

Det var ett tag sedan du fick säga det ;)

2010-12-14 @ 19:44:39
Här hittas jag: http://enstundmeedtias.blogg.se/

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0