Söndagen innan måndagen.. 15

Idag har väl inte hänt så mycket..
Mathias och jag har kollat på EM finalen i handboll. Lite synd att damerna förlorade finalen mot Norge, fast norskorna var ju under 60 min det bästa laget... Nåja bara att ta tag i det nästa gång... 

Haft något trevligt samtal i dag också som livat upp lite i den annars lite gråa dagen.. Ja grått i själen då.. För annars är det ingen större fara...
Men ord kan hjälpa hehe

Egentligen inte så mycket att skriva om, om jag nu ska vara ärlig, men det ska man ju vara hehe..
Skulle egentligen kommenterat en kommentar som jag fått (som inte är eller kommer att bli publicerad). Jag skrev ett långt svar på den kommentaren, men jag raderade den för jag kom på att det inte ens var värd att publicera så till dig som skrev den kommentaren (anonymt givetvis) säger jag bara

Haha slut på det nu...

Fan vad detta inlägg blev meningslöst haha..
Nåja jag sparar det som det är..
Men till er andra så säger jag bara

Spårlämningar
Skrivet av: Anonym

Du är skön Frankieboy.

With LOVE and HELL fire tillbaka.

Älskar att läsa din blogg, fast det har jag ju skrivit tidigare, fast JAG VET att du inte har ngt emot att jag påpekar det igen. DU E´ MIN IDOL! Kan säga att jag har skrivit in din födelsedag för JAG VILL INTE MISSA ATT GRATTA DIG! ;)

DU får en X-TRA STOR O VARM KRAM FRÅN MIG i detta (jävla)snöiga Sverige... KRAMELIKRAM T

2010-12-19 @ 21:36:04

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0