Onsdag idag va?? Sjunde gången

Hmm ja man skulle skriva...

Var på jobb ganska tidigt idag, och allra helst om man jämför med hur jag brukar komma till jobb.. Var lite orolig i morse att bilen kanske inte skulle starta eftersom tempen varit nere vid nästan -22 och vänt.. Men lilla bettan startade som en klocka...
Det har väl gått i lagom takt hela dagen på jobbet idag, försökt få en android-telefon att vilja prata med vår exchange-server, vilket inte riktigt gick som jag ville, vilket irriterar mig mer än måttligt..

Men som sagt varit lugnt annars på jobb idag, tills att jag kände att nu får jag nog ge mig av hem kom givetvis problemen.. Satt och pratade med A på hennes kontor och mitt i en mening stannade hon upp och upptäckte en stor vattenfläck längs ena väggen.. Hon började torka och jag for in till grannen och de visade sig att de hade haft en vattenläcka hos sig som en rörmockare nu höll på att försöka fixa.. Nåja jag rapporterade det vidare och då kommr de in och säger att allt inte fungerar som det skulle i TR så jag höll på med det i typ en timme, men fick inte det till att fungera, och medan jag höll på med ena skärmen så dog nästa... Suck... Nåja jag fick felanmält det till DLC/TDL (många förkortningar att hånga med i haha)

Nåja efter att ha varit på jobb något mer än 10 timmar så kom jag äntligen iväg.. Orkade inte laga någon mat idag så jag körde ut till ChinaBox och köpte kycklinggryta med ris och körde hem och käkade..

Lyckades göra något helt fantastiskt också och det var att jag lyckats försova mig på kvällen hehe... Skulle hämta min mamma och köra henne till jobb, och hon skulle hämtas 20.30.. 20.40 vaknade jag med ett ryck och for upp.. När jag väl kom fram hade hon promenerat bort till busshållplatsen istället, men hon tog inte illa upp i alla fall hehe...
Fast tycker det var rätt duktigt att vakna 20.40 fara upp hämta upp mamma köra henne till jobb och köra hem igen och vara hemma typ 24 min senare hehe... jag är fan bäst hahaha

Nu sitter jag här och har väl inte mycket mer att skriva om egentligen...
Imorgon är det lillejul(afton) och jag ska jobba minst halva dagen och sedan ut och trängas och handla de sista julklapparna.. Och ev åka och lämna någon liten julklapp också till någon som jag tycker förtjänat en.. Även om det inte blir något speciellt..
Juleafton är jag ledig och vi ska fira julen hemma hos min mamma.. Tydligen skulle min kusin också komma, då hon inte kunde ta sig upp till sin mamma/min moster i Karlskrona p g a sjuka barn och dåligt väder..

Då ska det ätas och njutas dagen efter är det min födelsedag och jag ska väl ligga på rygg och förhoppningsvis njuta av livet... hehe...
Hade jag kunnat och fått önska vad jag vill av vem jag ville vet jag vad jag hade önskat av vem haha.. Lagom kryptiskt va haha.. Och om inte rätt personer frågar svarar jag inte haha..

Nä avsluta en massa svammel och ja göra något annat kanske...
Imorgon vill jag ha "lyxfrukost" på jobbet så jag får vakna i tid så jag hinner handla


Spårlämningar
Skrivet av: Mathias

Sv: Tackar ödmjukast ;)

2010-12-22 @ 23:57:49
Här hittas jag: http://enstundmeedtias.blogg.se/
Skrivet av: tonarsmamma

Tittar in och önskar dig God Jul i detta väderkaos!

2010-12-23 @ 11:49:13
Här hittas jag: http://tonarsmamma.bloggspace.se/
Skrivet av: Anonym

Hehehehe, du är verkligen kryptisk med fan så mig en rolig prick!!! Kram T

2010-12-23 @ 13:10:49

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0