Måndagstorkan

Känner inte alls för att blogga något speciellt idag, varit fullt upp på jobb idag, och jag har knappt hunnit med det jag skulle hunnit med.. Men bygget går framåt och nu inne på etapp 2 samtidigt som jag har haft entreprenörer där för att planera etapp 4 som egentligen blir etapp 3 pga byggnadstekniska orsaker ...

Mycket mer var det inte med det...
Jajust det min "svärdotter" var ju på mitt jobb idag för att se om hon kunde få timvik hos oss... Håller tummen

Kan väl säga att jag fick berättat något för mig igår som gjorde mig väldigt upprörd och ledsen, man behandlar inte människor så, man behandlar inte barn så... För jävligt.. Skriver inte mycket mer om det här, men vill att du ska veta L att jag står bakom dig och stöttar dig hela vägen i kampen... Alltid...





Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0