Måndag igen..

Just nu har jag inte inte så mycket att skriva om, känner mig inte riktigt hundra idag, kompade hem från jobb vid 14.30 idag.. Mår illa, ont i skallen, lite så fortfarande... Kanske kommer jag in och skriver lite till lite senare igen men lovar inget...
Men oavsett så är det väl jobb imorgon igen (ja om vi inte snackar kaskadkräkningar eller dylikt)
Men ville väl mest säga jag levde..

Passar på att tackar Mathias också... TACK:)



Spårlämningar
Skrivet av: Anonym

Hoppas du kommer att må bättre. Om inte krya på dig!

Kram T

2010-12-20 @ 20:42:29
Skrivet av: Emma

Skönt å se att du lever i alla fall ;)

2010-12-20 @ 21:41:57
Här hittas jag: http://emmaasktindberg.se

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0