Lördag i förskingringen

God morgon/god middag eller vad det just nu räknas som eller hur ni tolkar det (fast får väl skriva god eftermiddag/god kväll också kanske beroende på när ni läser det här)

Vaknade någon gång kring kl 8 när jag som en boll låg ihop krupen i soffan och frös.. Så jag tog en liten tur som bestod av stoppen toalett, hämta kudde och täcke och tillbaka till soffan.. Somnade om igen och sov då typ 2 timmar till, tills jag vaknade av ett SMS.. Vilket inte alls var så dumt..

Ätit frukost har jag också hunnit med bestående av mörkt bröd med julskinka och senap.. smarrigt..
Annars är det egentligen för tidigt för att jag ska ha hunnit med något vettigt.. Precis snackat lite skit med Christofer i telefon en stund och funderar på om jag skulle ta och gå in och ställa mig i duschen kanske? 
Så slipper jag kanske stressa innan jag ska dra ner till Malmö C för att möta Mathias och fira hans hemkomst ifrån Stuttgart.. Ska bli trevligt att träffa honom igen.. 
Han har förresten skrivit det mest mysko och skumma inlägg på sin blogg hehe.. Ni kan läsa det HÄR . Känns som om hans galna hjärna kommer ifrån mig hehe

När jag vaknade innan så kände jag mig faktiskt någorlunda pigg men ja som tur är börjar det ju försvinna nu och skulle mycket väl kunna sova lite middag haha...
Fast nu har jag väl svamlat bra så att det räcker för denna gången i alla fall och får väl försöka hitta nödutgången så att jag kommer ur detta blogginlägg.. Även om det kanske inte blir med hedern i behåll haha..

Nåja..


Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0