Like Sands Through the Hourglass, So Are the Days of Our Lives

Torsdagen har kommit och veckan känns som om den bara rusat iväg..
Men fick julpyntat bloggen liiite i alla fall...

Har fått gjort en hel del av det jag satt mig för att jag skulle ha gjort, men det känns ändå som om det finns mycket kvar, men ett ryck idag kanske kan hjälpa upp det hela.. Ska bara hämta upp Christofer så kanske vi kan få en hel del gjort även idag..

Sover dåligt på nätterna just nu, och vaknar en hel del under natten.. Inte så kul

När jag vaknade och tittade ut snöade det, och det ser ut som om det blåser en hel del.. Så det är säkert snorkallt ute också och småkyligt är det i lägenheten också. Datorn säger att det är -2 grader men jag litar inte riktigt på det om jag ska vara helt ärlig..

Igår om Persona non grata.. Svårt att förklara, det är en känsla bara att i vissa fall så känns det som om jag bara duger när vissa tycker det och aldrig eller ja nästan aldrig när man själv känner man "behöver någon".. Nåja vad är det det heter på franska.. Ce La Vie..

Massor av text i hjärnan egentligen men är väl det att jag inte vill "hänga ut" någon på bloggen, vare sig det är negativt eller positivt (som kan tolkas negativt)..

Har inte hört av Mathias på ett antal dagar nu, men nu är det väl i alla fall bara typ 2 veckor tills han kommer hem.. Han är saknad.. Det känns lite konstigt när man inte har den där dagliga kontakten som jag försöker ha med mina söner.. Mina två söner är ju, som ni vet, mitt allt...

Nä om man skulle ta och göra sig iordning och kanske gå in och borsta tanden??
Återkommer senare kanske 

Förresten.. Genom månaderna så ser jag ungefär vilken grundbas jag har på min blogg, alltså när det är som lägst läsare är det alltid samma antal.. Det skulle vara kul att för en gång skull veta vem det är som kommer in här och läser. Kan ni inte skriva ett litet hej om ni inte har något annat ni vill kommentera? Ett litet hej och vem du är?? Skulle göra mig väldigt glad.
Och skulle det vara som så så får ni försöka hitta på en signatur som kanske ingen annan fattar, men jag gör.. (vilket kan vara en stor fördel haha)



Spårlämningar
Skrivet av: Julia

Hej hej!!

2010-12-02 @ 14:40:50
Skrivet av: Emma

hej svärfar ! ;)

2010-12-02 @ 15:25:43
Här hittas jag: http://emmaasktindberg.se
Skrivet av: blackmisery

HÄJ! :)

2010-12-03 @ 17:04:11

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0